February 10, 2011

110211 :)

Assalamualaikum :)

Yeahh minggu ni sangat complicated +  tension bagi aku. Homework banyak. Nasib aku ni rajin hehehe kfine. Aku perasan. Hariniiiiiiiii, sebelas Februari tahun dua kosong one one, hari Jumaat, best best best. Bukan best ape. Aku suka hari Jumaat sebab tak payah pakai kain sekolah yang kaler biru tuu. Damn, pakai kain tak berapa nak selesa :/ Dah lama gilaa kaaan aku tak update blog ni dengan kemerapuan kaw kaw aku? Sorry, Blogger. Busy. Kstop.


So tadi kat sekolah budak budak kelas aku dengan kelas sebelah nk main bola baling. Sumpah aku tak reti. Mula mula aku ingat nk duduk je mana mana. Tapi takut nanti kena sound dengan cikgu ==' so main je lah en? Aku di-offer jadi goalkeeper and I was like, what? Goalkeeper? Lahaii aku yg lembek ni suruh jadi goalkeeper. Last last kaloh team aku -.- And Yasmin aka Kak Min pun suruh aku masuk. Tukar orang lain jadi goalkeeper :B Aku dah ah malas nk main. Kena berlari-lari tengah padang. Aku ni gemuk. Montel. Susah nk berlari. Bergegar padang yaww. Tapi alaa main je lah en? Tak kesah ah gemuk pun, bantai je. Tapi kaaaan, last last tak tahu team mana menang. Malas nak kira markah. Hilang mood disebabkan seorang perempuan yang, EEEEE yang tidak disukai ramai orang. Ah lantak kau lah, pempuan. Dasar drama queen lol.


Homework? Yeaaahhhh homework. Aww saaaaaayang cikgu math :*  Gilaa banyak er homework math. Hoyeah cikgu tu nak balas dendam. Maklum ah kelas aku tuu bising nak mampus. Cikgu bengang then bagi homework banyak gila. Tak apa lah. Untuk kebaikan anak anak murid jugak en? Redha. Hor aku tension gila this week. Mana tak tension. Pergi kantin, kena ngejek. Jumpa, ada laa few orang tuu, kena ngejek. wtHahaha weh puh-lease ah. Aku dengan Syahril kacep je. Bukan ada apa pun. Kawan. Salah ke? Haihhh penat tahu kena mengejek =.=' Kfineeee. Aku redha lagi ==' 




Buai lajuuu lajuuu ==' haa dah ah bosan. Byebye.