February 25, 2011

Okay boring -.-

LOL, dah lama gila tk posting en? Hehe biasalah. Nik ni orang busy :O okay saja nak perasan sekejap. Yeee memang aku busy pun okay? Maklum lah en, next week exam. Aku nk jadi INSAN CEMERLANG macam member aku si Syahir tu. So kenalah study banyak banyak. Tk gtu, Syahir? Okay aku tipu jeee. Aku nk study? Lambat lagi, dude. Aku ni memang pemalash ehh pemalas sikit. Bukan sikit, banyak gak ah. Bak kata Dude Nazrin, aku ni pemalas sejati :O ye, aku memang pemalash :)


Minggu ni minggu paling best! Aku kena buli dengan budak budak kelas time main bola campak eh silap, bola baling. Okay tipu je. Budak kelas aku baik. Tak main ah buli buli. Kan, kawan kawan? LOL, Selasa haritu, aku pergi ke bulaaan. Ye, nama restoran tu Bulan. Moon. Memang lah en mak aku sebenarnya haramkan aku keluar dr kawasan sekolah. Tp dh perut menyanyi sebab lapar. Pergi je lah en? Eleh, aku pergi bukannya makan pun. Teman Shahril ngn Khaleda makan je. So haritu aku pergi dengan SHahril, Khaleda dengan Miera. Yes, berempat jeee. Tunang aku, eh kacep kesayangan aku si MIRA ADILA tu balik awal T.T Rabu, ye Rabu. Bawak camera pergi sekolah. Pahtu ada 3 orang manusia YANG TAKPERNAH BAIK DENGAN AKU tetiba GUNA CAMERA AKU SESUKA HATI without my permission AND MINTAK AKU UPLOAD GAMBAR DIAORANG KAT FACEBOOK. LOL, camera aku penuh gmbr korang je. Sakit mata memandang :O *Khaleda Miera Mira Shahril Shahrul Syahril punya gambar tk menyakitkan mata aku*. Masa petang tu, aku jumpa blablabla tutttt haha okay tkpyh tahu -.- Khamis stay. Kelas KHB. Bosan gilalala fiufiufiu~ okay mengarutnya aku :( Pahtu pergi bulan lagi dengan SYAHRIL,SHahril, Fatin, Miera, Hairey, Syahir. LOL, aku sayang diaorang semua. Erk, Syahir tk heret awek dia. Dia INSAN CEMERLANG so dia tknk date en? Okay tersilap alasan. Awek dia tgh exam en so tkboleh date :) Bagusnya lah kau Syahir. Then then masa otw nk balik from Bulan blablabla okay korang tkpyh tahu :B


Ohh God, panjang pulak aku membebel harini. Ye aku rindu Blogger act. Blog, aku tahu kau rindu aku jugak. Jangan tipu :) Oh yeah, Shahrul dengan Syahir kejam parok. Tahu lah en aku pelat S sikit. Takpayah menganjing gilalala Okay redha. Harap member je belaka -.-



LOL, yeee aku sangat buruk. Aku tahu. Takpayah puji. Terimakasih :) ALAA, nama lagi gambar CANDID en? Sweet tak? Sweet tak? Okay main main je -.- Kay so budak tu nama SYAHRIL. Yes, dialah SYAHRIL. MOHD SYAHRIL KHUSAIRI. Kalau nk type nama dia memang aku dengan Hairey selalu tertekan butang caps lock punya ah. Pelik kaaan? Kay aku dengan Hairey memang gila sikit. So yes kitaorang bukan kacep. BUKAN KACEP yeee? auw auw  


Appreciation: This link 
LOL, saaaaayang Mira. HAHAHA =='


Okay dah penat membebel sorang sorang kbye. 
Sincerely, Nik Nur Awanees :)