December 28, 2010

Okay aku memang kuat membebel =,=

Ehemm ehemm , Hello , Hye , Byebye .

Dah lama o tak update blog. Malas yg teramat sangat + buat homework *tipu + main mesej .
Mak membebel,"Tiap tiap hari main mesej tak kira pagi siang petang malam.Awk kawen lah dgn phone tu". 
Okay , stepek aku kena dengan mak aku . Biase lah . Mak aku ni memang suka sindir aku .
Hmph , aku taktahu aku nak tulis,I mean taip ape. Sekolah? New year? Christmas? Taktahu taktahu.


Ni bukan aku tulis , okay =='

Sekolah. 31 Disember pun aku dah start sekolah.Damn. Lambat Awal gila sekolah start. Heee sometimes aku excited nak sekolah. Sometimes tak. Bila aku tengok homework aku tak siap lagi, hilang ke-excited-an nak pergi sekolah tu. 31 Disember ni SMART start sekolah. 1 Januari budak SHAKS kena balik asrama. 2 Januari budak MRSM kena balik dah. Hmm, MRSM tu tak kesah lahh. SHAKS,muahahaha whatever. So tahun depan aku dah form 2 la ea? Dah ade junior? Dah tua? Tak tak. Still muda. Heee bak kata miss Ocha , "16 is just number. It's the soul whats important" . Okay Ocha,you still muda. Hmm, nanti kena pakai baju bomba yang , err , gila panas. Kenape baju bomba tak nipis macam baju unit beruniform lain? Andthen aritu,cikgu dah siap pesan,"Next year(2011),kita dah takboleh pakai baju t-shirt bomba.Kena pakai uniform LENGKAP". Sh*t, uniform bomba buat aku panas tahu.Heishh redhaaa.




Okay,so,dah nak masuk tahun baru dah.Ramai orang buat azam tahun baru and macam biaselah.Azam nye,nak study elok elok lah,taknak couple lah,taknak online lah,tapi tengok tengok terpampang jugak name dekat chatbox tuu. Entah lah. Aku tengok,kalau orang buat azam tahun baru,bukannye ikut pun. Stakat ambik pen,ambik kertas,andthen buat list,"Azam Tahun Baru". Alaaa after sebulan dua,takdelahh azam azam tuu. Tapi tengok orang buat azam tahun baru macam best jeh. So aku nak buat jugak ahh :P

                                      AZAM TAHUN BARU NIK
  • Nak study rajin rajin, biar score 9A every exam.
  • Taknak online fb dah. Taknak update blog dah.
  • Nak suruh mak sorok phone. Nanti main mesej saje.
  • Nak suruh mak sorok laptop skali.
  • Tidur awal. Pukol 10.30 malam, mate dah tertutup.
  • Nak jaga badan,biar badan aku yang macam gajah ni kurus HAHA
  • Macam biasa, taknak couple, takmain cintancintun.
  • Taknak jadi budak nakal. Takde dah lepak lepak after waktu sekolah.
  • Every night,nak study 2 or 3 subj.
  • Berubah menjadi seorang insan yang berguna.
Nik ni memang kuat main main. And azam azam tu,alaaa aku main main jeh. Ape,ingat aku nak sangat ke jadi kurus macam org yg kena penyakit anorexia tuh? Taknak ahh. Okay aku sedar aku gemuk so? Heee emm,alaaa.Bajet aku boleh je hidup tanpa phone buruk kesayangan aku tuh. Biar lah phone buruk pun. Asalkan after topup,boleh call,boleh text.Okay tahun depan,I mean tahun 2011 aku akan pegang phone tu 24 jam.Bak kata mak aku,phone tu kan laki aku =,= Dah lahh.Azam tu main main jeh.Aku takde azam pape pun. Asalkan aku tak wat hal sudahh.


Merdeka! Merdeka! Merdeka! Merdeka? No. I'm talking about history homeworks lah. Alaaa sikit je lagi nak siap. Dont worry lah. Aku taktahu knp tetiba jeh aku buat nota Sejarah.yo,tahun 2010,nota Sejarah aku tak lengkap punn. Lahaii cikgu tak check pun buku nota aku tuu. Al-maklum lahh tulisan aku buruk sangat sebab tu cikgu taknak pandang pun tulisan aku yang cakar gajah tuuuu.Ohh lantak lahhh. Aku sedar aku ni siape. Takde cikgu pun nak pandang tulisan buruk aku dalam buku yang koyak rabak tuu . Ohhhh okay fine.Aku redha.


Benda ni takde pape punn .

Pembebelan seorang budak buncit+gedik lagi gila,
Nik ♥