December 31, 2010

Ohhh 31 Disember 2010 + membebel :)

Hello,Hye,Salam :)



Hari ini , hari Jumaat bersamaan dengan 31 Disember 2010 merupakan hari terakhir dalam tahun 2010 dan arini hujan lebat gilaaaaa.Okay okay aku bukannya nak cakap pasal cuaca.



Ohhhh PM mengumumkan hari ni satu Malaysia citu,I mean cuti.Yeay! Aku and budak skolah aku takcuti pun. Takpe. Best ape pegi skolah. Jumpa kawan,jumpa cikgu,jumpa semua orang lahh. Ohh harini pegi skolah bukan blajar pun. Just borak,borak,borak,borak,borak,ketawa,ketawa,ketawa,ketawa...............

Harini kitaorang dah tahu dah masuk kelas apa. Alaaa tak excited pun. Stakat naik turun naik turun kelas sama jugak. Bosan jeh. Ye lahh kelas Arab kan ada dua jeh. Err , heee aku turun kelas kedua. Damn kelas Arab kedua best gila kot. Dengan cikgu kelas yang tak garang + student student yang er,sporting gila gila, kelas tu jadi gempak haha. So dalam kelas tu, maybe ade, em, dalam 25-27 org lah kot. Aku pun taktahu. Pelajar pelajar yang comel comel serta kiut miut dalam kelas tu adalahh,hoi takkan aku nk tulis blake student dalam kelas tuh. Aku tak ingat pun sape yang bertuah dalam kelas 2Kreatif tu :P
*well biase lah Nik ni memang nyanyuk =='




Itu gambar aspura SMK Sultanah Hajjah Kalsom aka SHAKS. Hoi aku takpenah masuk pun aspura tu ok? Er penah tp tu pun cikgu yg suruh masuk :P Lupe. Gambar ni diciru I mean dicuri dr fb Azhar. Terima kasih and sorry sebab TERcuri gambar tu,ye Encik Azhar. Dah dah. Encik Azhar tu bukannya terlibat dalam post ni punn. So kenapa dengan aspura SHAKS? Salah. Aku takrindu pun aspura tu. Buat apa nak rindu aspura =,= Heee so, ehem, kawan aku balik aspura esok iaitu 1 Januari 2010 eh eh 2011. Haihh orang lain balik hari Ahad tapi dia balik esok. Tu lah kau,jd pengawas,pastu busy jeh 24 jam. Org balik hari Ahad,kau balik hari Sabtu. Pelik. Heishhh okay Nik. Jangan melalut. Lalalala~


Okay aku taktahu dah nak tulis,I mean taip ape lagi.Ni je ah yang terjadi pada 31 Disember 2010 kecuali yang aspura SHAKS tuuuuu.


Byebye ♥