January 28, 2011

Cuti bosan.

Assalamualaikum.


Ye, aku tahu ramai orang suka cuti sekolah. Tak dinafikan, aku juga suka cuti sekolah. Takpayah pergi sekolah, takpayah blaja, takpayah, er, apa apa je lah kan? Tapi sumpah, cuti sekolah itu membosankan. Kenapa? Ye lah, aku duduk kat rumah, sekadar mengadap Astro dan texting je keje nya. Dah lah homework belambak. Kalau homework senang tu tak apa lah. Tapi homework homework tu membuatkan otak aku pening dan berpusing pusing dan dan aku rasa nak pengsan. Okay aku memang agak ke-dramaqueen-nan.



Cuti sekolah juga membuatkan aku rindu kawan kawan aku. Ye, sumpah. Aku rindu mereka. Kalau setakat text dan call, tak boleh lepas rindu. Aku nak jumpa diaorang. Ohh yes mereka lah yang menceriakan hidup aku yang sangat kesepian dan ke-lonely-an ini. Ye, sumpah. Tanpa diaorang, memang aku akan kesunyian. Damn, baru tak jumpa beberapa jam pun aku dah rindu diaorang. Oh guys, I need you.

Ohhh seminggu lah kita tak share hot story. Alaa seminggu je kan? Bukan sebulan :)

Ye, pada 27 Januari 2011 iaitu hari Khamis, oh semuanya tak kena. Aku pun taktahu kenapa. Sejak tarikh tersebut, ada seorang, or ramai lagi lah kot, selalu sound menyound aku, ejek mengejek aku, perli memerli aku. Aku pun taktahu apa masalah dia. Aku pergi je mana mana, jumpa sapa sapa, mesti aku kena ejek. Lahaii lantak lah kan? Aku tak peduli. Asalkan hidup aku happy. Life must goes on. Oh, aku bahagia dengan hidup aku sekarang. Ye kalau kat sekolah, aku boleh focus time cikgu mengajar lalala~ Okay fine. Aku tipu. Aku still bengap macam biasa. Dan aku dalam dilema. Yang ni aku taktipu.

Ahh sudah sudah lah. Aku memang seorang yang kuat berangan dan aku selalu impikan apa yang aku takkan pernah dapat. Okay tipu. Byebye.

Yes, now, I just love to cry. Oh thanks :')