January 25, 2011

Thankyou :')

Assalamualaikum :)


Kso dah lama gila aku tak update blog kan kan kan? Oh macam biasalah kot. Busy dengan sekolah. And and I'm enjoying my life this year ;)



"IN 2011,I JUST WANT TO BE HAPPY". Yes aku happy gila gula gila kot tahun ni. Dengan kacip yang gilaa iaitu NUR MIRA ADILA, ohh sumpah best. Budak budak kelas pun sporting. Semua jenis kaki melalok buat bising tak kira masa. With new bestfriends FATIN AISYAH KHALEDA MIERA, my life's complete. They're always by my side when I need them. Thankyou :')  Also the unforgettable old bestfriends, AZIERAH AYUMI and SHAFIQA. Although we're not in the same class, we're bestfriends. Nothing could change it. ILOVEYOUGUYSNOMATTERWHAT. Tak dilupakan juga bebudak budak lelaki yang dah, er, kacip semacam dengan aku tahun ni? Yeah SHAHRIL SHAHRUL IMRAN LUTFI SYAHIR dan juga JAS NAZARUL yang dah tak bertegur dengan aku selama, ada lah dalam 10 bulan -.- Tapi sekarang kami dah friend friend. Oh tak sangka aku kau still agak kejam macam dulu. Er, boyfriend? Yes, he's mine Kso stop di sini dulu. Aku tengah HOT gila dengan seorang manusia :) Byebye.