January 16, 2011

Ohh sekarang dah pukul 12.45. Harini hari Isnin.A few hours lagi kena pergi sekolah. Ohh wtf.Pukul 5 baru balik sekolah. Sumpah aku rasa nak ponteng sekolah ==' Ye sekarang aku takde mood gila gila bhai. Malas tidur lagi.Tidur awal takbaik untuk kesihatan ohh *cikgu aku ajar.Aku malas update benda ni sebab result aku teruk nak mampus.Aku ada dua GAGAL. Ehh bukan gagal. TIDAK LULUS~.Ye aku tahu aku ni bengap gila gila hoyeah aku takbijak macam kau kau kau kau dan kau. So, tahun ni aku nak belajar bersungguh-sungguh........ okay fine. Kali ni aku serious nak belajar sungguh sungguh *penipu =,= So result exam teruk. Damn nak tahu keh? Aku dapat 2A jeh. Yang lain, takpayah tahu. 
Hell aku taktahu nak texting dengan sape. Maklumlah Nur Mira Adila dah jarang bermesej dah. Dia bagi mak dia pegang phone T.T  Aku rase aku pun nak bagi mak aku pegang lah phone aku. Oh taktak. Phone bf aku so mana boleh campak merata-rata enn? Ehh ehh tapi dah kalau takguna baik bagi mak pegang je. Lalala~ ye aku taktahu apa yang aku mengarut sekarang ni. Perut aku lapar gila gila tapi aku taknak pergi dapur yang gelap tu sorang sorang lahaii tahulah aku penakut. Tak katang macam kauorang. Hmm seriously skang aku nak minum air Mountain Dew tapi takde. Anyone boleh tolong pergi belikan? Takpe takpe nanti balik sekolah beli dekat uncle depan sekolah tuuu. Thankyou ohh uncle.

So sekarang ni aku dah dengar mak aku terjerit memanggil aku suruh tidur. Lahaii aku pun taksabar nak pergi sekolah. Nak dengar story story hot dari member member. Damn aku tak mengumpat atau mengutuk pun , okay? Just tak sabar nak belajar, buat experiment dalam science lab, dengar cikgu membebel, and melepak melepak, makan kat kantin sambil dengar orang bergosip, pastu beli air dekat uncle tuu, byebye, penipu. Terima kasih untuk segala galanya.
Dah dah skru dalam kepala aku tercabut + wayar silap pasang so aku pun jadi takbetul lah walawehh hye I mean,byebye,gila.