March 3, 2011

Killer subjects

Kaaaay so today's 3rd March 2011. Ohh birthday Lutfiiiiiiiii. Yo yo, bro. Happy Birthday, dude. 



So this is Lutfi. Dia ketua kelas aku yang kreatif lagi bising and happening tuu. Ohh takboleh nak cakap panjang lebar pasal Lutfi neh. Kang takpasal aku kena marah dengan awek dia :) Lagipun title post ni 'Killer Subjects'. Bukan 'Birthday Lutfi' =='

See? Merepek dan merapu memang kebolehan semulajadi aku :)

So, killer subjects. Ye, subjek yg membunuh. Apa apa? MATHEMATICS AND SCIENCE OF COURSE. Harini ada exam math and sains. Damn, math tuu tahan lah lagi. Paper two aku ada tinggal few questions hehe susah gila fahafi ah. Pening tahu? Ye lah aku ni bukannya terer math macam Imran. Algebraic blablabla serious buat aku pening. Like terms? 2xy+4pqr-8xy+(-6pqr) blablabla okay takreti T.T then math paper 1 boleh guna calculator. Kay bunyi mcm senang sebab guna calc tapi algebraic boleh guna calc keeee? Tak kaaaan? So susah jugak ah. Lagipun aku takde ah guna calc mana macam si Shahril tuu haha aku kira manual je atas kertas. TAKRETI NK GUNA CALCULATOR. MAKLUM AH AKU NI MEMANG KUNO SIKET :B sorry tertekan caps lock.

SCIENCE science SCIENCE science SCIENCE okay science lagi membunuh >.< paper 2 science like, seriously. SUSAH. Aku dah penat study semalam tapi apa yg aku SELOK SELOK baca takde se pun masuk. Ni sedih gini niiii -.- kay esok ada exam ARAB and SCIENCE paper 1. ARAB + SCIENCE = DEAD. Guys, wish me luck D:

Nak drop Arab boleh tak? T_T

K bye