March 7, 2011

Results

Results? Sucks gilaa. Hishh Bahasa Melayu kertas 1 aku dapat 65% je. 65% JEE! Sedih you know?  Ye lah en. Siapa tk sedih bila BM boleh dapat C -.- Memalukan. Haaa k dah stop pasal BM. Kaaay Sejarah pun teruk jugak markah aku. EEEE belaka teruk ah markah aku D: Yeee aku tk bijak Sejarah macam Haziq, Auni tuuu. Oh aku dapat 70% je Sejarah. Teruk :/ Ye aku bengap. Kutuk je lah aku. Redha :B Then then then then Miss Yap, my Science teacher pun masuuuuk. SCIENCE? Hoyeah that killer subject. Yeee dah tahu daaah markah aku teruk so tk excited mana ah bila ckgu tu masuk -.- Dah malas cakap markah Science EWWW memalukan gila then last sekali English. Teacher btau markah paper 1 je. Aku dapat 35/40 je. Ye once again, markah aku teruk. Kutuklah kalau nak kutuk.





Tu gambar from my kacip's Tumblr ♥
K tkde mood bye