March 31, 2011

Untitled.

Kso tak ada mood. Bosan. Lagipun dah 3 minggu aku menghilang. Ke mana? Oh mana mana je lah en. Takpayah tahu. Diriku di sini tiada siapa ambil peduli O,O kay so minggu lepas, aku rindu sekolah gila gila. Seminggu aku 'ponteng'. 'Ponteng' bersebab. Ni pun aku saja nk post entri baru yeah aku sangat sangat lah bosan T_____________T Aku kembali hanya sebentar. Lepas lepas lepas lepas lepas ni aku nk study. Ye. Study. Aku nk dapat result lawa. Result macam result member aku, Hazira. Yes. Dia selalu dapat straight A. Cemburu nya aku. Exam haritu aku dapat 2A3B3C1D rasanya. Haa ada D. Arab. Sedih -.- Redha. Salah aku jugak. Tak study. Asyik duk mengahadap laptop saja.


Aku hadir ke sekolah sudah hampir seminggu. Oh dah lebih dari seminggu. Dalam seminggu, macam macam terjadi. Oh semestinya yang terjadi tu menyedihkan. Tak best tak best. Ramai orang bergaduh. Dah ah some some budak tu mulut cam apa je. Sound orang num satu. Bajet best sangat ah mu tu? Macam ah mu perfect sangat. Lempang sebutir kang ==' 


Tu satu. Then then ramai pulak lah orang muka bertalam talam lol. Dulu baik macam apa je then skng main kutuk sana sini apa bagai. Once again, macam ah mu perfect sangat sampai nk kutuk kutuk nk cross cross orang. Kat fb pulok belaka buat status nk sound orang. Weh tk best ah main sound orang gitu. Nobody's perfect. Including korang yg buat status sound mcm tu. Ce kalau korang yang kena sound gitu. Baru padan muka. K dah tkde mood byebye.

Kay siapa siapa tak payah gedik nak terasa. 
Aku bukan nk sound siapa siapa.


Gambar gambar dalam post ni memang tak ada kaitan ==' Thanks Google.
Bye.